Gry komputerowe same w sobie są niezwykle ciekawe i angażujące. Równie ciekawy i angażujący jest więc content marketing, który im towarzysz. Premierę platformowej gry The Misadventures of PB Winterbottom poprzedził niezwykle interesujący content, który doskonale oddał klimat ekspresjonistyczno-groteskowego świata stworzonego przez przez studio The Odd Gentleman.

Na promocję gry złożyły się trzy podstawowe formy content marketingu: strona internetowa, newsletter, video (dwie części). Przygotowane materiały okazały się równie efektywne, jak efektowne. Ciekawa oprawa wizualna, która stała się nośnikiem dla wartościowych informacji zapewniła pożądaną interakcję ze strony odbiorców.

Jak dokładnie prezentują się poszczególne treści? O tym poniżej w case study w formie visual article.

Visual article - winterbottom

Więcej o strategii promocji gry i wykorzystanych formach contentu, a także inspiracjach i nawiązaniach kulturowych w kolejnym artykule.

BRAK KOMENTARZY

Dodaj odpowiedź