O mnie

O mnie

Pracuję jako copywriter w agencji interaktywnej, tworzę teksty reklamowe, specjalistyczne i popularnonaukowe. Jestem autorem publikacji naukowych, byłam też redaktorem serwisów i czasopism internetowych.

Wiem, jak ważnym czynnikiem efektywnej kampanii marketingowej jest copywriting – będący prawdziwą sztuką pisania, wymagającą szerokiej wiedzy o języku. Dlatego nieustannie analizuję współczesny język marketingu i komunikaty reklamowe oraz eksperymentuję ze słowem w poszukiwaniu nowych i ciekawych form przekazu.

Wskazuję skuteczne techniki pisania, wykorzystując kontekst historyczny i literacki pełen ciekawych zabiegów językowych, które są przecież podstawą dobrego copywritingu.

Copywriting to sztuka pisania wymagająca interesującej koncepcji. Jej efektem jest więc nie tylko konkretna treść, ale też często umiejętnie zestawiony z nią obraz, co czyni przekaz wyjątkowo sugestywnym i intrygującym, a co za tym idzie skutecznym. Dlatego badam relacje zachodzące między słowem a obrazem, poszukując ciekawych sposobów ich łączenia.

Na blogu będę nie tylko wyjaśniać podstawy teoretyczne dobrego copywritingu – jako umiejętności pisania, ale będę też podpowiadać, jak stosować je w praktyce.

Zatem, czy każdy pisać może? Przekonajmy się…