Z content marketingu nie korzystają tylko i wyłącznie takie marki, jak Nike, Pepsi, Adidas. Sięgają po niego również mniejsze i mniej znane, zyskując dzięki niemu popularność i nowych klientów, którzy doceniają regularnie dostarczane wartościowe treści.

Content marketing to tworzenie wartościowych interesujących treści dla prawdziwych ludzi, którzy zechcą się nimi dzielić. I tak też potrafią robić mniejsze marki.

Magnolia to sklep elektroniczny, którego właścicieli nie było stać na profesjonalną reklamę. Dlatego zdecydowali się na content marketing i stworzyli mini-magazyn, przypominający bloga, w którym zamieszczali przydatne porady. Tym sposobem sklep bardzo szybko zyskał nowych klientów, co przyczyniło się do powstania trzech nowych oddziałów.

Lauren Luke założyła własny sklep internetowy i skuteczne go wypromowała, nic nie wydając na reklamę. Jak to zrobiła? Za pomocą content marketingu. Decydując się na sprzedaż kosmetyków, równocześnie przygotowała serię video dotyczącą ich używania, którą regularnie publikowała w serwisie YouTube. Dzięki temu posiada obecnie bardzo dobrze prosperującą firmę.

Good Greens zwiększyło zyski ze sprzedaży do 50 000 dolarów miesięcznie tylko dzięki blogowi. Sprzedaż wzrosła o 50% w ciągu zaledwie 4 miesięcy, co pozwoliło na otwarcie nowych oddziałów sklepu.

Cukiernia Foiled Cupcake dzięki blogowi i Twiterrowi zwiększyła zyski o 600%, a w zaledwie 6 tygodni przybyło ponad 2000 nowych klientów. Co ciekawe, cukiernia nie posiada sklepu stacjonarnego.

Mint.com to firma finansowa, która dzięki content zyskała w niecałe 3 lata, aż 2 miliony klientów. Firma postawiła na infografiki, video oraz blog i obecnie posiada ponad 10 milionów klientów.

Duże marki bardzo szybko dostrzegły siłę content marketingu i włączyły go do swoich kampanii promocyjnych. W ślad za nimi idzie coraz więcej marek mniejszych, które podejmują odważne działania, zyskując wiele korzyści. Content marketing bowiem wcale nie wymaga dużych nakładów finansowych, dlatego kampanie dużych marek a małych niewiele się różnią, a mają takie samo znaczenie.

BRAK KOMENTARZY

Dodaj odpowiedź